Koostööpäev pakkus võimalust osaleda tunnivaatlustel, jagada kogemusi ja arutada, kuidas muuta koolielu veelgi mitmekesisemaks ja õppijakesksemaks. Aitäh Rocca al Mare Kooli kolleegidele avatud ja inspireeriva kohtumise eest! Koostöös sünnivad parimad mõtted ja kasvavad uued algused.
3.c/l klass õppis õues ilmakaarte määramist ning otsis looduses sügise märke. Õpilased jälgisid ilmamuutusi ja looduslikke märke, tegid vaatlusi ning seostasid õpitut praktiliste kogemustega. Ilmakaarte määramise ülesanne arendas ruumitaju ja analüüsioskust, samas kui sügise märkide otsimine tugevdas tähelepanu, vaatlusoskust ja loodusteadlikkust.
1.b klassil oli õuesõppenädalal järgmised tegevused: Esmaspäeval õppisime õues matemaatikat. Selgeks said parem ja vasak. Teisipäeval tegime õues kunstiõpetust. Meil olid neljased rühmad, kes pidid tegema looduslikust materjalist pildi sügisest. Kolmapäeval õppisime õues eesti keelt. Koos paarilisega tuli täita töölehel tähekummutit. Õuesõppenädala eesmärk oli pakkuda liikumist ja vaheldust klassiruumiõppele, tuues õppimise pärisellu ja loodusesse. Nädala tegevused arendasid õpilaste koostööoskust, loovust, tähelepanu ja probleemilahendusoskust, toetasid õpimotivatsiooni ja heaolu ning pakkusid rõõmu ühisest tegutsemisest värskes õhus.
Kuna selle nädala tundide teemaks on My Homeplace, siis oli tore õpitud sõnu reaalsete paikade ja ehitistega kokku panna.Põnev oli ka teed juhatada ja seda just inglise keeles.Kadrina alevik sai palju selgemaks ja rollimäng andis juurde julgust inglise keeles rääkida. Õpetaja: Signe Ojasalu
Ilmad on muutunud sügiseselt sombuseks ja pimedaks. Aeg on üle vaadata oma helkurid.1. klassid meisterdasid ise helkurid ja kinkisid need õpilastele, kellel see puudus. Sõiduõpetaja Vahur Kalind tegi ka kõikidele algklassidele helkurikoolitust. Helkurinädalal vaadati õpetlikke filme ja lahendati töölehti. Nädala jooksul tuletati meelde helkuri vajalikkus ja kasulikkus. 1. klasside õpetajad
Loovuse pesa – tule värvi, joonista ja lase fantaasial lennata! Lego-pesa – pane sõpradega kokku midagi ägedat ja loo oma miniatuurne maailm! Rahupesa – koht, kus saab lihtsalt olla, hingata ja puhata mõtetest. Need pesad on loodud selleks, et iga õpilane leiaks endale vahetunni jooksul mõnusa koha, kus taas laadida, suhelda ja olla loov. Tule avasta oma lemmikpesa!
Oktoobrikuu viimastel nädalatel tähistasime koolis CodeWeek 2025 raames koodinädalat. 1. kooliaste uuris, kas värvi,- nool- ja piltkoodide järgi on võimalik pilte joonistada. 3. klassid said teada, kuidas täpsemalt käib see Scratchis programmeerimine ja kuidas Codey Rocky robotid liikuma hakkavad. Tutvuti ka lihtsamate programeerimise keskkondadega RunMarco, Bit by Bit, Kodable, Rodocodo ja küberturvalisuse mänguga Spoofy.1. kooliastme tegevusi planeerisid õpetajad Mare Kütt ja Karolin Kask. 4.-9. klassil oli võimalus osaleda KüberPähkli testimises. 7.-12. klass sai osaleda KüberPuuringu voorus. 29.10 toimus koolis Kahoot kolmapäev, mis sel korral oli halloweeni teemal. Kõigile huvilistele oli oktoobri lõpuni võimalus osa võtta Tinditoobrist. Õpetajatele toimus Canvat tutvustav koolitus, mida viisid läbi õpetajad Herdo Kala ja Karolin Kask. Kadrina Keskkooli õppeaasta läbiv teema on tehnoloogia ja innovatsioon. Euroopa Liidu koodinädala/programmeerimisnädala eesmärk on arendada loovust, probleemide lahendamise oskust, koostööd, algoritmilist ehk samm-sammulist mõtlemist ja digipädevusi.
31. oktoobril muutus Kadrina kool tõeliseks fantaasiamaailmaks, kus kohtas nii zombisid, nõidasid kui ka teisi põnevaid tegelasi. Koolipäev möödus naeru, mängu ja rõõmsa elevuse saatel – pommi ei olnud, oli ainult komm! Kõrvitsa võrkpall pakkus lõbusat sportlikku meelelahutust ning kostüümid olid lausa vaimustavalt loovad. Naeru ja lusti jagus kogu päevaks. Varsti on ees juba järgmine põnev ettevõtmine – Mardipäeva stiilipäev! 11. novembril ootame kõiki loovaid marte, sest parimad saavad auhinnad ning toimub ka ühispildistamine valgel laval kell 11:25.