Tugisüsteem

Kadrina Keskkooli tugisüsteemi ülesandeks on ennetada õpi -ja käitumisraskuseid ning varakult märgata ja välja selgitada, millist tuge õpilane vajab. Õpilase toetamiseks leitakse üheskoos võimalused sobiva arengu -ja õpikeskkonna loomiseks ning osutatakse vajalikke tugiteenuseid.
 
Tugisüsteemi tegevus on reguleeritud vastava korra alusel ning töötab õpilast nõustava ja toetava võrgustikutöö põhimõttel, mida koordineerib direktori poolt määratud tugiteenuste juht (HEV-koordinaator). 
 
Tugisüsteemi kuuluvad koolijuht, aineõpetajad, klassijuhatajad, õppejuhid, tugiteenuste juht (HEV-koordinaator), eripedagoog, sotsiaalpedagoog, koolipsühholoog, logopeed, õpetaja abid, õpiabiõpetajad, õpilaskodu kasvatajad, kooliõde, raamatukoguhoidja, huvijuht, tugiisikud jm toetav personal.

Kadrina Keskkooli tugimeeskonda kuuluvad:

Tugiteenuste juht

Kadrina Keskkooli tugiteenuste juht (HEV-koordinaator) on Kadi Murakas
Telefon: 322 5668, e-post: kadi.murakas@kadrina.edu.ee
Tugiteenuste juhi kabinet asub C-korpuse I korrusel

Tugiteenuste juht vastutab koolis HEV õpilaste toetamise ja probleemide lahendamise eest, juhib tugispetsialistide ning õpetaja abide tööd, koordineerib vajadusel suhtlust perede ja teiste asutustega, toetab õpilaste sotsiaalseid oskusi, juhendab emotsioonide juhtimise ja konfliktide lahendamise osas, aitab õpilastel koolikeskkonnas kohaneda ning osaleb vajadusel kriisiolukordade lahendamises.

Raili Rohula

Sotsiaalpedagoog

Kadrina Keskkooli sotsiaalpedagoog on Greete Piksar.
Telefon: 322 5650, e-post: greete.piksar@kadrina.edu.ee

Sotsiaalpedagoogi kabinet asub C-korpuse I korrusel.

Kadrina Keskkooli sotsiaalpedagoogi eesmärk on toetada õpilaste arengut ja heaolu, ennetades ning lahendades sotsiaalseid ja käitumuslikke raskusi. Tema töö keskmes on võrgustikutöö õpilaste, vanemate, õpetajate ja tugispetsialistidega, et luua turvaline ja arendav õpikeskkond. Sotsiaalpedagoog aitab märgata abivajadust, viia läbi hindamisi ning rakendada sobivaid sekkumisi ja tugimeetmeid, olles samas ka nõustaja ja vahendaja erinevate osapoolte vahel. Läbi süsteemse ennetus- ja toetustegevuse panustab ta kooli väärtuste hoidmisele ja igale õpilasele võrdsete võimaluste tagamisele.

Mirell Viru

Eripedagoog

Kadrina Keskkooli eripedagoog on Mirell Viru.
Telefon: 322 5652, e-post: mirell.viru@kadrina.edu.ee
Eripedagoogi kabinet asub C-korpuse I korrusel.

Eripedagoogi töö eesmärk on toetada ja suunata eakaaslastest eristuva õppija arengut, arvestades õppekava(de) nõudeid ja võimalusi. Eripedagoog hindab õppija õpioskuste ja arengu taset, kavandab õppetegevust õppija erivajadustest lähtuvalt, õpetab toetavas ja turvalises keskkonnas.

Koolipsühholoog

Kadrina Keskkooli koolipsühholoog on Karina Eisenschmidt.
Telefon: 322 5669, e-post: karina.eisenschmidt@kadrina.edu.ee

Kooli psühholoogi eesmärk on toetada õpilaste vaimset tervist, emotsionaalset heaolu ja õppimisvõimet, ennetades ning aidates lahendada psühholoogilisi raskusi. Psühholoog viib läbi hindamisi, nõustab õpilasi, lapsevanemaid ja õpetajaid ning osaleb individuaalsete tugistrateegiate kujundamises. Tema töö on suunatud nii ennetusele kui ka sekkumisele, aidates mõista õpilase käitumist ja toimetulekut ning leida sobivaid lahendusi koostöös koolimeeskonna ja vajadusel väliste spetsialistidega. Kooli psühholoog jagab oma tööaega 3+2 graafiku alusel, mis tähendab, et kolmel päeval nädalas on ta koolis kohapeal olemas ning kaks kodukontori päeva on mõeldud põhjalikumaks analüüsiks ja paberitööks.

Logopeed

Kadrina Keskkooli logopeed on Marie Petrovits.

Logopeed toetab õpilasi kõne ja keele arengul, aitab ületada hääldus-, lugemis- ja kirjutamisraskusi ning tugevdab eneseväljendusoskust. Töö toimub individuaalselt või väikestes rühmades, koostöös õpetajate ja lapsevanematega. Eesmärk on, et iga laps saaks hakkama õppetöös, tunneks end enesekindlamalt ning kogeks eduelamust. Meie koolis on fookus I kooliastme õpilaste toetamisel, kuid konsultatsioone ja nõustamist saavad vajadusel ka vanemate klasside õpilased, pered ja õpetajad. Logopeed hakkab koolimajas kohapeal olemas olema üks kord nädalas.

Õpetaja abid

Kadrina Keskkoolis toetavad õppetööd neli õpetaja abi:
Ave Gottlob, Elina Koppel, Pille Vahkal, Anneli Sild

Neile on koostatud oma tunniplaan, mille alusel on nad süsteemselt toeks erinevates tundides, kus õpivad õpilased, kes vajavad lisatuge. Õpetaja abid aitavad kaasa õpilaste individuaalsete õpieesmärkide saavutamisele, toetades neid igapäevastes õppeülesannetes ja sotsiaalsete oskuste arendamisel. Nende töö eesmärk on pakkuda personaalset tuge klassiruumis, aidata kaasa kaasava hariduse rakendamisele ning luua õppimiseks toetav ja turvaline keskkond.

Õpilaskodu töötajad

Jaanus Liivak, Sirje Leinsalu, Helle-Marle Piiskoppel

Meie kooli õpilaskodus töötavad kolm kasvatajat. Nende ülesanne on tagada õpilastele turvaline ja toetav elukeskkond, kus väärtustatakse nii õppimist kui ka vaba aja sisukat veetmist. Kasvatajad aitavad õpilasi igapäevastes toimetustes, suunavad neid iseseisvusele ning loovad koduse ja hooliva õhkkonna. Koostöös kooli ja peredega toetavad nad õpilaste arengut ning annavad vajalikke juhiseid ja tuge, et noored tunneksid end õpilaskodus hoituna ja väärtustatuna.

Õpilase märkamine:

Märkajad

  • Õpetajad, sh abiõpetajad
  • Juhtkond (direktor, korraldusjuht, koolijuht, arendusjuht, huvijuht, kantselei juhataja, õppejuhid)
  • Tugispetsialistid (sotsiaalpedagoog, psühholoog, eripedagoog, tugiteenuste juht, kooliõde)
  • Toetav personal (raamatukogutöötaja, riidehoidjad, it-spetsialist, haridustehnoloog, toitlustusteenindajad, puhastusteenindajad, majahoidja, õpilaskodu kasvatajad, tugiisik(ud))
  • Lapsevanemad
  • Koolikaaslased
  • Noorsootöötaja
  • Kohalik omavalitsus (psühholoog, logopeed, lastekaitsespetsialist, sotsiaaltöötaja, peretöötaja)

Klassijuhataja

Õpilase toetamine klassi tasandil.

I tasandi meetmete rakendamine:

  • Suhtlus lapsevanemaga (sh arenguvestlus, nõustamine, kokkulepped aineõpetajatega)
  • Tunniväline lisatöö (konsultatsioon, kogupäevakool)
  • Õppe individualiseerimine
  • Õpe tasemerühmades
  • Õpiabiplaan
  • Täiendav õppetöö
  • Huviring(id)
  • Õpilaskodu
  • Õpituba

Tugiteenuste juht (HEVKO)

  • Toetab ja juhendab õpetajat haridusliku erivajaduse väljaselgitamisel
  • Koordineerib koolisisest ja -välist võrgustikutööd

Koolisisene koostöövõrgustik

  • Lapsevanem (rakendab lapsele soovitatud meetmeid)
  • Õpetaja
  • Tugispetsialistid
  • Juhtkond (tagab vajaliku ressursi)

II tasandi meetmete rakendamine:

  • Toevajaduste väljaselgitamine kooli tugispetsialistide ja õpetajate koostöös
  • Õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardi (IAJK) avamine
  • Vanema nõusolekul ja kooli nõustamismeeskonna otsusel õpilasele tugispetsialistide või muu õpilase arengut toetava meetme pakkumine

  • Individuaalse õppekava koostamine ja rakendamine

  • Käitumise tugikava

  • Vajadusel koostöö kooliväliste spetsialistidega ja lisauuringute soovitamine

Kooliväline koostöövõrgustik

  • Kohalik omavalitsus (KOV)
  • Rajaleidja
  • Tervishoid
  • Noorsootöötaja
  • Piirkonnapolitsei

III tasandi meetmete rakendamine:

  • Koolivälise nõustamismeeskonna (Rajaleidja) otsuse rakendamine vanema nõusolekul
  • Õpe eriklassis kuni 12 õpilasega (tõhustatud tugi)

  • Õpe eriklassis kuni 6 õpilasega (eritugi)

  • Terviseseisundist tuleneva koduõppe rakendamine

  • IÕK koostamine ja rakendamine, millega vähendatakse või asendatakse riiklikus õppekavas ettenähtud õpitulemusi ühes või mitmes aines, vabastatakse õpilane kohustusliku õppeaine õppimisest

  • Õpe põhikooli lihtsustatud riiklikul õppekaval

  • Individuaalõpe

  • Koduõpe (sh lapsevanema avalduse alusel)

  • Haiglaõpe

Tugiteenuste koordineerija hindab sekkumise tulemuslikkust

1.Juhtumi lõpetamine

VÕI

2. Uute eesmärkide seadmine

Stuudium - Kadrina Keskkool

Kadrina Keskkooli kogupäevakool
KiVa programm - Kadrina Keskkool
VEPA metoodika - Kadrina Keskkool
RIKSWEB - raamatukogu e-kataloog
Kadrina Keskkooli koolivormi e-pood

CADrina ITi ja NUTIfestival
Kadrina Keskkooli juubelinäitus
Erasmus+

Kes on lehel

Meil on lehel 1 külaline ja

Vaata, mis on uut Kadrina valla kodulehel

Euroopa Liidu struktuurifondid

Erasmus+

Haridus- ja Noorteamet

Tartu Ülikool

Tallinna Tehnikaülikool

Eesti Lennuakadeemia

Tervist edendavad koolid (TEK)

VEPA Käitumisoskuste Mäng

ProgeTiigri programm

Kiusamisvaba Kool

KiVa programm

Ettevõtlik Kool
EMU logo transparent 01 TLU

unescologotulevikukool