Kadrina Keskkooli tugimeeskonda kuuluvad:

Tugiteenuste juht
Kadrina Keskkooli tugiteenuste juht (HEV-koordinaator) on Kadi Murakas
Telefon: 322 5668, e-post: kadi.murakas@kadrina.edu.ee
Tugiteenuste juhi kabinet asub C-korpuse I korrusel
Tugiteenuste juht vastutab koolis HEV õpilaste toetamise ja probleemide lahendamise eest, juhib tugispetsialistide ning õpetaja abide tööd, koordineerib vajadusel suhtlust perede ja teiste asutustega, toetab õpilaste sotsiaalseid oskusi, juhendab emotsioonide juhtimise ja konfliktide lahendamise osas, aitab õpilastel koolikeskkonnas kohaneda ning osaleb vajadusel kriisiolukordade lahendamises.

Sotsiaalpedagoog
Kadrina Keskkooli sotsiaalpedagoog on Greete Piksar.
Telefon: 322 5650, e-post: greete.piksar@kadrina.edu.ee
Sotsiaalpedagoogi kabinet asub C-korpuse I korrusel.
Kadrina Keskkooli sotsiaalpedagoogi eesmärk on toetada õpilaste arengut ja heaolu, ennetades ning lahendades sotsiaalseid ja käitumuslikke raskusi. Tema töö keskmes on võrgustikutöö õpilaste, vanemate, õpetajate ja tugispetsialistidega, et luua turvaline ja arendav õpikeskkond. Sotsiaalpedagoog aitab märgata abivajadust, viia läbi hindamisi ning rakendada sobivaid sekkumisi ja tugimeetmeid, olles samas ka nõustaja ja vahendaja erinevate osapoolte vahel. Läbi süsteemse ennetus- ja toetustegevuse panustab ta kooli väärtuste hoidmisele ja igale õpilasele võrdsete võimaluste tagamisele.

Eripedagoog
Kadrina Keskkooli eripedagoog on Mirell Viru.
Telefon: 322 5652, e-post: mirell.viru@kadrina.edu.ee
Eripedagoogi kabinet asub C-korpuse I korrusel.
Eripedagoogi töö eesmärk on toetada ja suunata eakaaslastest eristuva õppija arengut, arvestades õppekava(de) nõudeid ja võimalusi. Eripedagoog hindab õppija õpioskuste ja arengu taset, kavandab õppetegevust õppija erivajadustest lähtuvalt, õpetab toetavas ja turvalises keskkonnas.
Koolipsühholoog
Kadrina Keskkooli koolipsühholoog on Karina Eisenschmidt.
Telefon: 322 5669, e-post: karina.eisenschmidt@kadrina.edu.ee
Kooli psühholoogi eesmärk on toetada õpilaste vaimset tervist, emotsionaalset heaolu ja õppimisvõimet, ennetades ning aidates lahendada psühholoogilisi raskusi. Psühholoog viib läbi hindamisi, nõustab õpilasi, lapsevanemaid ja õpetajaid ning osaleb individuaalsete tugistrateegiate kujundamises. Tema töö on suunatud nii ennetusele kui ka sekkumisele, aidates mõista õpilase käitumist ja toimetulekut ning leida sobivaid lahendusi koostöös koolimeeskonna ja vajadusel väliste spetsialistidega. Kooli psühholoog jagab oma tööaega 3+2 graafiku alusel, mis tähendab, et kolmel päeval nädalas on ta koolis kohapeal olemas ning kaks kodukontori päeva on mõeldud põhjalikumaks analüüsiks ja paberitööks.
Logopeed
Kadrina Keskkooli logopeed on Marie Petrovits.
Logopeed toetab õpilasi kõne ja keele arengul, aitab ületada hääldus-, lugemis- ja kirjutamisraskusi ning tugevdab eneseväljendusoskust. Töö toimub individuaalselt või väikestes rühmades, koostöös õpetajate ja lapsevanematega. Eesmärk on, et iga laps saaks hakkama õppetöös, tunneks end enesekindlamalt ning kogeks eduelamust. Meie koolis on fookus I kooliastme õpilaste toetamisel, kuid konsultatsioone ja nõustamist saavad vajadusel ka vanemate klasside õpilased, pered ja õpetajad. Logopeed hakkab koolimajas kohapeal olemas olema üks kord nädalas.




Õpetaja abid
Kadrina Keskkoolis toetavad õppetööd neli õpetaja abi:
Ave Gottlob, Elina Koppel, Pille Vahkal, Anneli Sild
Neile on koostatud oma tunniplaan, mille alusel on nad süsteemselt toeks erinevates tundides, kus õpivad õpilased, kes vajavad lisatuge. Õpetaja abid aitavad kaasa õpilaste individuaalsete õpieesmärkide saavutamisele, toetades neid igapäevastes õppeülesannetes ja sotsiaalsete oskuste arendamisel. Nende töö eesmärk on pakkuda personaalset tuge klassiruumis, aidata kaasa kaasava hariduse rakendamisele ning luua õppimiseks toetav ja turvaline keskkond.
Õpilaskodu töötajad
Jaanus Liivak, Sirje Leinsalu, Helle-Marle Piiskoppel
Meie kooli õpilaskodus töötavad kolm kasvatajat. Nende ülesanne on tagada õpilastele turvaline ja toetav elukeskkond, kus väärtustatakse nii õppimist kui ka vaba aja sisukat veetmist. Kasvatajad aitavad õpilasi igapäevastes toimetustes, suunavad neid iseseisvusele ning loovad koduse ja hooliva õhkkonna. Koostöös kooli ja peredega toetavad nad õpilaste arengut ning annavad vajalikke juhiseid ja tuge, et noored tunneksid end õpilaskodus hoituna ja väärtustatuna.
Õpilase märkamine:
Märkajad
- Õpetajad, sh abiõpetajad
- Juhtkond (direktor, korraldusjuht, koolijuht, arendusjuht, huvijuht, kantselei juhataja, õppejuhid)
- Tugispetsialistid (sotsiaalpedagoog, psühholoog, eripedagoog, tugiteenuste juht, kooliõde)
- Toetav personal (raamatukogutöötaja, riidehoidjad, it-spetsialist, haridustehnoloog, toitlustusteenindajad, puhastusteenindajad, majahoidja, õpilaskodu kasvatajad, tugiisik(ud))
- Lapsevanemad
- Koolikaaslased
- Noorsootöötaja
- Kohalik omavalitsus (psühholoog, logopeed, lastekaitsespetsialist, sotsiaaltöötaja, peretöötaja)
Klassijuhataja
Õpilase toetamine klassi tasandil.
I tasandi meetmete rakendamine:
- Suhtlus lapsevanemaga (sh arenguvestlus, nõustamine, kokkulepped aineõpetajatega)
- Tunniväline lisatöö (konsultatsioon, kogupäevakool)
- Õppe individualiseerimine
- Õpe tasemerühmades
- Õpiabiplaan
- Täiendav õppetöö
- Huviring(id)
- Õpilaskodu
- Õpituba
Tugiteenuste juht (HEVKO)
- Toetab ja juhendab õpetajat haridusliku erivajaduse väljaselgitamisel
- Koordineerib koolisisest ja -välist võrgustikutööd
Koolisisene koostöövõrgustik
- Lapsevanem (rakendab lapsele soovitatud meetmeid)
- Õpetaja
- Tugispetsialistid
- Juhtkond (tagab vajaliku ressursi)
II tasandi meetmete rakendamine:
- Toevajaduste väljaselgitamine kooli tugispetsialistide ja õpetajate koostöös
- Õpilase individuaalse arengu jälgimise kaardi (IAJK) avamine
Vanema nõusolekul ja kooli nõustamismeeskonna otsusel õpilasele tugispetsialistide või muu õpilase arengut toetava meetme pakkumine
Individuaalse õppekava koostamine ja rakendamine
Käitumise tugikava
Vajadusel koostöö kooliväliste spetsialistidega ja lisauuringute soovitamine
Kooliväline koostöövõrgustik
- Kohalik omavalitsus (KOV)
- Rajaleidja
- Tervishoid
- Noorsootöötaja
- Piirkonnapolitsei
III tasandi meetmete rakendamine:
- Koolivälise nõustamismeeskonna (Rajaleidja) otsuse rakendamine vanema nõusolekul
Õpe eriklassis kuni 12 õpilasega (tõhustatud tugi)
Õpe eriklassis kuni 6 õpilasega (eritugi)
Terviseseisundist tuleneva koduõppe rakendamine
IÕK koostamine ja rakendamine, millega vähendatakse või asendatakse riiklikus õppekavas ettenähtud õpitulemusi ühes või mitmes aines, vabastatakse õpilane kohustusliku õppeaine õppimisest
Õpe põhikooli lihtsustatud riiklikul õppekaval
Individuaalõpe
Koduõpe (sh lapsevanema avalduse alusel)
Haiglaõpe
Tugiteenuste koordineerija hindab sekkumise tulemuslikkust
1.Juhtumi lõpetamine
VÕI
2. Uute eesmärkide seadmine