• Kategooria

  • Puhasta

TÜ teaduskooli korraldataval Eesti informaatikaolümpiaadi lahtisel võistlusel, saavutas Kadrina Keskkooli 9.d klassi õpilane Henri Maasik lõpliku tulemusena põhikooli arvestuses 4. koha.Põhikoolis osales 29 õpilast, kellest 15 lahendas ülesanded punktidele. Üldarvestuse 44. koht 160-st punktidele lahendanud võistlejast. Lahtine programmeerimisvõistlus toimus 6.-12.10.2025 ehk nädalapikkuse koduse lahendamisena interneti vahendusel. Olümpiaadi eesmärgid on avastada programmeerimises võimekaid õpilasi, stimuleerida neid oma teadmisi täiendama, anda neile võimalus võrrelda oma oskusi teistega ja selgitada välja Eesti võistkond rahvusvahelisteks võistlusteks. Täname õpilast võistlusel osalemise eest ja hea tulemuse saavutamisel! Juhendaja Karolin Kask

27. oktoobril tutvustas Liina Kolk 3. klassidele Kadrina Valla raamatukogus oma raamatut “Kas tead, ma ei lähe kassi saba alla!”. Kirjanik luges ja jutustas oma lustakatest lapsepõlvemälestustest. Lugudes oli palju toredaid ütlemisi ja kõnekäände. Koos arutati läbi, mida tähendavad “Varvast viskama”, “Ei lähe kassi saba alla”, “Kahe jalaga maa peal” ja veel mitmeid kõnekäände. Oli õpetlik ja lõbus kohtumine.

Oleme väga uhked, et meie kooli õpilane Jaspar Vaher on valitud esimese välismaalasena Toyota noorteprogrammi! See on erakordne tunnustus tema sihikindlusele, tööle ja andele. Soovime talle edu ja põnevaid väljakutseid rallirajal! Loe artiklit siit: Ajalooline tähis: Eesti rallitalent valiti esimese välismaalasena Toyota noorteprogrammi

Kadrina Keskkooli 9b klass külastas Kadrina Vallavalitsust, et tutvuda avaliku sektori töövaldkondadega ja ametitega. Kohtusime mitmete ametnikega, kes tegid lühikirjelduse oma teekonnast töö valikutel, ametitest: vallavanem Kairit Pihlak, sekretär Krista Kirsimäe, abivallavanem Aarne Laas, vallasekretär Marika Mardõkainen, pearaamatupidaja Janet Samolberg, meediaspetsialist Marje Kirsipuu ja arendusspetsialist Maris Muusikus, Juttu oli lamekatustest, tiktokist kuni noorte omaalgatusprojektide toetamiseni. Arendusspetsialist Maris rääkis noortest ja oli nõus kooli külla tulema, et tutvustada valla poolset tuge noortele vanuses 12.-26. aastat. Noortele, kes soovivad Kadrina valla haldusterritooriumil olla sündmuste algatajad. Suured tänud sooja vastuvõtu eest!

Kadrina valla laste ja noortega tegelevate spetsialistide koostöövõrgustik külastas täna Pärnu noorsootöö asutusi, et jagada kogemusi ja tutvuda Pärnu noorsootöö korralduse ning praktikatega. Facebook – Kadrina Vald

Meie õpetajad jätkasid enesetäiendamist ka teisipäeval, mil koolitaja Ruta Püvi viis läbi koolituse „Andekas õpilane ja andekust toetav kool“. Koolitusel arutleti, kuidas märgata ja toetada andekaid õpilasi, kuidas luua neile arendav ja motiveeriv õpikeskkond ning milliseid praktilisi võtteid ja hindamisviise kasutada, et iga laps saaks oma tugevused särama lüüa. Õpetajad said mitmeid häid ideid diferentseerimiseks, loovuse ja enesekindluse toetamiseks ning koostöö tugevdamiseks nii õpilaste kui ka lapsevanematega. Sellised koolituspäevad innustavad ja aitavad meil kujundada kooli, kus iga õppija saab oma potentsiaali täielikult avada.

Eelmisel reedel külastas Kadrina Keskkooli Vinni-Pajusti Gümnaasiumi tugimeeskond koos õppejuhiga. Kohtumise eesmärk oli vahetada kogemusi, jagada toimivaid lahendusi ja tutvuda meie kooli tugisüsteemi ülesehitusega. Rääkisime põhjalikult, et saame olla tänulikud, et Kadrina Keskkoolis on olemas terviklik tugimeeskond – tugiteenuste juht, sotsiaalpedagoog, eripedagoog, koolipsühholoog, logopeed ning õpetajaabid, kes toetavad igapäevaselt õpilaste arengut. Rääkisime nmbritest – meie koolis on ligikaudu 145 HEV-õpilast (umbes 30% kogu põhikooli osast), kellest pea 90 vajavad eripedagoogilist ja umbes 50 sotsiaalpedagoogilist tuge. Andsime ülevaate, kuidas toetuse korraldus on meil paindlik – lisaks individuaalsele lähenemisele toetavad õpilasi ka eriklassid ning õpetajaabid, kes on määratud hetkel ca 40 erineva õpilase juurde. Arutlesime ka dokumentatsiooni, arengukaartide, individuaalsete õppekavade ja kohtumiste kokkuvõtete üle. Oli väga tore ja sisukas lõunapoolik, mis andis võimaluse jagada oma kogemusi ja õppida üksteiselt. Tekst: Kadi Murakas

Selle õppeaasta esimese vaheaja esimene päev möödus meie õpetajatel intensiivselt ja inspireerivalt. Tööd tehti kahes erinevas grupis: Liikuma Kutsuv Kool Kuna Kadrina Keskkool on liitunud Liikuma Kutsuva Kooli programmiga, rääkisime tänasel koolitusel sellest, miks on oluline, et koolikeskkond toetaks laste igapäevast aktiivsust ja liikumisrõõmu. Õpetajad said katsetada erinevaid meetodeid, mis aitavad liikumist õppetöös loomulikul moel integreerida, ning ühiselt arutleti, millised tegurid meie koolis liikumist soodustavad ja millised seda takistavad. Ühise arutelu käigus leidsime ka mitmeid praktilisi lahendusi, kuidas koolipäeva jooksul liikumist veelgi enam toetada. Koolitust juhendasid Liina Suurkivi, Kirke Külmhallik ja Laura Pruul. Traumateadlik lähenemine koolis Teist koolitusgruppi juhendasid Haridus- ja Noorteameti Rajaleidja keskuse spetsialistid, kes viivad ellu projekti „Traumateadliku lähenemise toetamine haridussüsteemis“. Selle raames koolitati välja 16 spetsialisti, kes viivad eri piirkondades läbi Teaching Recovery Techniques (TRT) mudelil põhinevaid koolitusi. Nende eesmärk on suurendada koolide ja lasteaedade võimekust märgata ja toetada traumakogemusega õpilasi. Täname kõiki koolitajaid ja õpetajaid, kes pühendasid oma vaheajapäeva õppimisele ja enesetäiendusele – kõik selleks, et meie õpilastel oleks koolis hea olla.

Vaata, mis on uut Kadrina valla kodulehel

Euroopa Liidu struktuurifondid

Erasmus+

Haridus- ja Noorteamet

Tartu Ülikool

Tallinna Tehnikaülikool

Eesti Lennuakadeemia

Tervist edendavad koolid (TEK)

VEPA Käitumisoskuste Mäng

ProgeTiigri programm

Kiusamisvaba Kool

KiVa programm

Ettevõtlik Kool
EMU logo transparent 01 TLU

unescologotulevikukool

Kadrina Keskkool otsib oma meeskonda projektijuhti. Pakume tööd